
Zálepky - pečetky - jiné známky
ŠMIDRKAL PAVEL
Není skladem
Cena s DPH
116
Kč
(Běžně 129 Kč)
- Vázaná
- 63 stran
- Rok vydání
- 2016
- Nakladatelství
- NOVÁ TISKÁRNA PELHŘI
- ISBN
- 978-80-7415-128-6
- EAN
- 9788074151286
Reklamní nálepky nebo známky? – Zjevem se jedná o známky jen zdánlivě, přestože někdo takové pojmenování užívá na základě rodové podoby s poštovní známkou. Okraje jsou perforované a vyobrazení na nich oplývá krásou. A také probouzejí nostalgii v přístavišti starých časů. Jedná se o dosud podrobněji nezmapovanou oblast propagační tvorby, poskytující naději ke sběratelským objevům. Skrývají se téměř neznámé, v zúženém koridoru zájmu sběratelů snad i proto, že nejsou, na rozdíl od poštovních známek, nijak zvlášť ceněné (až na výjimky), nenesou žádnou nominální hodnotu a jejich rozvoj postupně zabrzdil a vytlačil mohutný příboj jiných způsobů reklamy včetně tvorby loga. Jejich pozici lze charakterizovat i větou, že jsou přilepeným cípem filatelie (filumenie) ve vzdáleně příbuzenském vztahu.
Související
-
Vysoká škola uměleckoprůmyslo
Diakritický manuál: Případová studie navržených akcentů současných písem
Běžně
590 Kč531 KčSkladem