MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Základy marketingu

KARLÍČEK MIROSLAV

Není skladem

Cena s DPH 268
(Běžně 298 Kč)
  • Brožovaná
  • 256 stran
Zboží bude dostupné do 14-ti dnů.

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Rok vydání
2013
Nakladatelství
Grada
ISBN
978-80-247-4208-3
EAN
9788024742083
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související