Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Vyjmenovaná čtení o přírodě

Vyjmenovaná čtení o přírodě

MLEZIVA JAN-MICHAL

Není skladem

Cena s DPH 107
(Běžně 119 Kč)
  • Brožovaná

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2020
Nakladatelství
Taktik International
EAN
9788075632241
Po Vyjmenovaných čteních o ledasčem přicházíme s další výjimečnou – obdobně koncipovanou – knížkou, která kromě spousty informací ze světa zvířat a rostlin přináší dětem ještě něco velmi důležitého navíc. Výběrem témat z pojmů, které bývají probírány v rámci výuky vyjmenovaných slov, získávají děti příležitost k mimovolnímu osvojení grafické podoby jednotlivých výrazů, a to tím, že v textu několikrát „zakopnou“ očima o zvýrazněná slova. Vizuální paměť je totiž u dětí velmi silně rozvinuta. A to ještě není vše, autor se coby zkušený pedagog pokouší podnítit děti k přemýšlení o sobě, o jazyce a o dění okolo nás. Kniha je sice určena dětem prvního stupně, ale zajisté si v ní mohou se zájmem počíst i děti starší. Každý text knihy provází celostránková umělecká ilustrace.

U vyjmenovaných slov nám často nezbývá nic jiného, než si správné tvary slov zapamatovat. Jak? Tak jako si lidské tváře zapamatujeme tím, že je opakovaně vídáme, můžeme si stejným způsobem uložit do paměti podobu slov. Knížka přistupuje k výuce vyjmenovaných slov originálním didaktickým konceptem. Děti vidí vyjmenovaná slova ve všech podobách v krátkých zajímavých článcích, při jejichž četbě si mnohdy ani neuvědomují, že se učí.


Kniha je určena k individuálnímu čtení, které může probíhat mimo jiné také v rámci školního vyučování, a to nejen v hodinách českého jazyka, ale také v přírodovědě. Rozvržení knihy do čtyřiceti dvou kapitolek koresponduje s počtem týdnů školního vyučování.

Texty jednotlivých kapitolek nejsou záměrně členěny do odstavců, aby jednak nebylo narušováno soustředění dítěte, jednak aby byla ponechána volnost učitelům k jejich případnému dělení textu na kratší úseky podle aktuální potřeby.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související