MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Strategie B2B digitálního marketingu

HALL SIMON

Není skladem

Cena s DPH 531
(Běžně 590 Kč)
  • Brožovaná

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Rok vydání
2022
Nakladatelství
Lingea
EAN
9788075087133
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Obsah publikace: Vývoj digitální strategie pro B2B Strategie B2B digitálního marketingu. Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících. Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B. Raná fáze cesty kupujícího Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie. B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků. Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi Řízení a integrace digitálních kampaní B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně. Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu. Digitální technologie pro udržení zákazníků Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu. Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související