MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Spotřební imaginace státního socialismu Reklama v Československu 1948—1989

TÁBORSKÝ ONDŘEJ, ČESÁLKOVÁ LUCIE

Skladem

Cena s DPH 1 259
(Běžně 1 399 Kč)
  • vázaná
Vložit do košíku
Rok vydání
2023
Nakladatelství
Akropolis
ISBN
978-80-7470-449-9
EAN
9788074704499
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. - Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související