MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Společenská odpovědnost ve sportu

KUNZ VILÉM

Není skladem

Cena s DPH 269
(Běžně 299 Kč)
  • Brožovaná

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Rok vydání
2020
Nakladatelství
Grada
ISBN
978-80-271-1209-8
EAN
9788027112098
Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká mnoha eticky problematických otázek, jež se objevují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu.

Najdete zde nejen teoretická východiska, ale i spoustu praktických informací, návrhů a doporučení k dané problematice a její aplikace zejména ve fotbale, hokeji, basketbale, včetně desítek případových studií (zahraničních i tuzemských klubů). Výklad je podložen řadou relevantních zahraničních i tuzemských zdrojů a výzkumů, přičemž jsou představeny i výsledky vlastního výzkumného šetření autora, věnovaného uplatňování sportovního sponzoringu u dvou nejpopulárnějších kolektivních sportů v České republice – fotbalu a hokeje.
Publikace je určena marketingovým manažerům sportovních organizací, marketingovým či CSR manažerům podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit, sportovním manažerům aj.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související