MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Sestavte dobrý marketingový plán

WESTWOOD JOHN

Skladem

Cena s DPH 251
(Běžně 279 Kč)
  • Brožovaná
Vložit do košíku
Rok vydání
2020
Nakladatelství
Lingea
EAN
9788075086242
Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Obsah: Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Situační analýza – marketingový audit. Marketingové cíle, strategie a akční plány. Plán distribuce, reklamy a propagace. Náklady a rozpočty. Prezentace plánu a jeho revize. Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související