MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Rozumíte svým zákazníkům ?

Není skladem

Cena s DPH 260
(Běžně 289 Kč)
  • Vázaná
  • 212 stran
Zboží bude dostupné do 14-ti dnů.

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Rok vydání
2012
Nakladatelství
Management Press
ISBN
978-80-7261-258-1
EAN
9788072612581
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související