
Reklama-Jak dělat reklamu 3. aktualizované a doplněné vydání
VYSEKALOVÁ JITKA, MIKEŠ JIŘÍ
Není skladem
Cena s DPH
224
Kč
(Běžně 249 Kč)
- Vázaná
- Rok vydání
- 2010
- Nakladatelství
- Grada
- ISBN
- 978-80-247-3492-7
- EAN
- 9788024734927
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Související
-
Eduko nakladatelství
Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnost
Běžně
200 Kč180 KčSkladem