
O značkách
OLINS WALLY
Není skladem
Cena s DPH
350
Kč
(Běžně 389 Kč)
- Vázaná
- Rok vydání
- 2009
- Nakladatelství
- ARGO DOKOŘÁN
- ISBN
- 978-80-257-0158-4
- EAN
- 9788025701584
Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.