MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

O značkách

OLINS WALLY

Není skladem

Cena s DPH 350
(Běžně 389 Kč)
  • Vázaná
Zboží bude dostupné do 14-ti dnů.

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Rok vydání
2009
Nakladatelství
ARGO DOKOŘÁN
ISBN
978-80-257-0158-4
EAN
9788025701584
Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související