
Marketingová komunikace a public relations Výklad pojmů a teorie oboru
HALADA JAN
Není skladem
Cena s DPH
144
Kč
(Běžně 160 Kč)
- Brožovaná
- Rok vydání
- 2015
- Nakladatelství
- Karolinum
- ISBN
- 978-80-246-3075-5
- EAN
- 9788024630755
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Související
-
Computer Press
Copywriting - Pište texty, které prodávají /2. aktualizované a rozšířené vydání
Běžně
499 Kč449 KčSkladem