MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Marketing očima světových marketing manažerů

KE0378 SOLOMON M., MARSHALL G.

Není skladem

Cena s DPH 1 080
(Běžně 1 200 Kč)
  • Vázaná
Zboží bude dostupné do 14-ti dnů.

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Rok vydání
2006
Nakladatelství
CPress
ISBN
80-251-1273-X
EAN
9788025112731
Vyčerpávající (zároveň i inovativně pojatý) pohled na moderní marketing jako disciplínu, ale především skutečné příběhy předních marketingových manažerů. Uvidíte tak, že za každým úspěchem i neúspěchem stojí reální lidé, kteří se musí rozhodovat v konkrétním prostředí a čase. Dozvíte se, jak ke svému rozhodnutí došli a jestli se jim potvrdilo a vyplatilo. Poznáte klíčové postavy u firem jako IBM, Reebok, Sedan či Nissan.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související