MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Marketing na sociálních sítích

BEDNÁŘ VOJTĚCH K1880

Není skladem

Cena s DPH 312
(Běžně 347 Kč)
  • Vázaná
Rozebráno

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Rok vydání
2011
Nakladatelství
CPress
ISBN
978-80-251-3320-0
EAN
9788025133200
Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a efektivní propagační kampaň své firmy na sociálních sítích? Potřebujete vědět, odkud začít, na co nezapomenout, jak sledovat účinnost kampaně, jak pracovat s uživateli, jak se vyvarovat chyb, kdy a jak zapojit internetovou inzerci? Uznávaný odborník s detailní znalostí specifik českého Internetu a sociálních sítí zvlášť vás jistou rukou provede jednotlivými fázemi kampaně. Naučíte se vybírat vhodnou sociální síť pro váš záměr, poznávat a pracovat se svým publikem a vyhodnocovat přínos své internetové prezentace. Výklad je obohacen o řadu aktuálních příkladů z praxe, konkrétních tipů a doporučení i varování před krátkozrakými praktikami. S knihou se mimo jiné naučíte: - Vytvořit vhodnou strategii a konkrétní časový plán - Stanovit odpovídající finanční a personální zajištění - Identifikovat cílovou skupinu a podle toho volit vhodný nástroj - Vytvořit atraktivní obsah pro Facebook či Twitter - Počítat se zákonitostmi šíření informací a virálním efektem - Pracovat s jednotlivými typy uživatelů a udržet si je - Propojit sociální sítě s klasickou webovou prezentací - Využívat sociální sítě ke zpětné vazbě i zákaznické podpoře - Zjistit, kdy a jak je vhodné danou sociální síť opustit O autorovi: Vojtěch Bednář je sociolog, mediální poradce a odborný publicista. Řadu let píše pro česká média – například Lupa.cz, Marketing Journal nebo Fresh Marketing – o problematice moderních komunikačních prostředků, marketingu a komunikaci. Zároveň působí jako vysokoškolský učitel a lektor.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související