MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Marketing jako šachová hra

TRUČKA JAROSLAV

Není skladem

Cena s DPH 179
(Běžně 199 Kč)
  • Flexi
  • 212 stran
Zboží bude dostupné do 14-ti dnů.

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Rok vydání
2013
Nakladatelství
Biz Books
ISBN
978-80-265-0054-4
EAN
9788026500544
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související