MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Jak psát obchodní dopisy s nabídkou

KE0225BIRD

Není skladem

Cena s DPH 312
(Běžně 347 Kč)
  • Vázaná
  • 280 stran
Zboží bude dostupné do 14-ti dnů.

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Rok vydání
2004
Nakladatelství
CPress
ISBN
80-251-0373-0
EAN
9788025103739
Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena:
- obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy
- marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností, jak trh reagoval na různé obchodní i reklamní dopisní nabídky
- reklamním a direct mailovým agenturám, kterým poskytne řadu praktických rad, tipů a příkladů, jak sestavit nejvhodnější poselství a použít je v rámci dopisní nabídky tak, aby navnadilo a přesvědčilo.
Dozvíte se

jak nahlíží průměrný zákazník na dopis s obchodní nabídkou
jak to udělat, abyste se odlišili od konkurence a získali zákazníkovu pozornost
proč a které úvody dopisů dokáží zaujmou, které naopak propadnou
jak nejvýstižněji a zároveň stručně popsat, co prodáváte
co rozumíme jádrem dopisu a proč je tolik důležité
co je to závěr dopisu, co by měl obsahovat, aby zákazník pochopil, jaké kroky dále následují
proč máte psát někomu, nikoli všem
kdy zvolit jakou styl jazyka
jak má dopis vypadat po formální stránce, jaký typ písma použít, jaké nadpisy ad.
tipy, jak má vypadat obálka, která zaujme.
A hlavně, publikace vám nabídne desítky skutečných obchodních dopisů s nabídkami, jež vydělaly milióny - dokázaly čtenáře zaujmout a přesvědčit, aby si výrobek nebo službu následně objednal.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související