
Jak cool značky zůstávají hot
BERGH VAN DEN JOERI BEHRER MAT
Není skladem
Cena s DPH
359
Kč
(Běžně 399 Kč)
- Brožovaná
- 248 stran
- Rok vydání
- 2012
- Nakladatelství
- BizBooks
- ISBN
- 978-80-265-0002-5
- EAN
- 9788026500025
Autoři se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, lidi narozené v letech 1982–1993. Radí, co mají, nemají rádi, jak
upoutat pozornost této generace. Svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové
značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, Levi´s.
upoutat pozornost této generace. Svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové
značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, Levi´s.
Související
-
Computer Press
Copywriting - Pište texty, které prodávají /2. aktualizované a rozšířené vydání
Běžně
499 Kč449 KčSkladem