Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Informační management v informační společnosti

Informační management v informační společnosti

DOUCEK PETR, MARYŠKA MILOŠ, NE

Není skladem

Cena s DPH 313
(Běžně 348 Kč)
  • Brožovaná
  • 264 stran
  • 170 × 247 mm

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2013
Nakladatelství
Professional Publishing
ISBN
978-80-7431-097-3
EAN
9788074310973
Zcela novou platformou, umožňující nárůst inovačního potenciálu světové ekonomiky při zajištění celkové udržitelnosti dalšího vývoje, je digitální revoluce, postavená na počítačových sítích v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT). Její realizace je především úkolem informačního managementu, který musí zajistit přechod většinou izolovaných a neintegrovaných agend ke globálnímu nasazení ICT. Kniha přináší aktuální informace o současné situaci ICT v České republice, návod jak aplikovat strategický koncept v podmínkách informační společnosti, přehled vybraných norem při řízení organizace, informuje o nových trendech v managementu ICT projektů, o úloze informačních služeb při řešení mimořádných událostí, o nových médiích i virtuálních komunitách v organizacích.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související