MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Čtyři směry business myšlení

HRONÍK FRANTIŠEK

Skladem

Cena s DPH 314
(Běžně 349 Kč)
  • brožovaná
Vložit do košíku
Rok vydání
2020
Nakladatelství
MotivPress
ISBN
978-80-87981-31-3
EAN
9788087981313
Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé.

Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými.

Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související