
Čtěte, pokud chcete dobýt instagram 2
KOL.
Není skladem
Cena s DPH
261
Kč
(Běžně 290 Kč)
- Brožovaná
- Rok vydání
- 2018
- Nakladatelství
- Zoner Press
- ISBN
- 978-80-7413-383-1
- EAN
- 9788074133831
Úspěšná kniha o Instagramu a práci s ním získala pokračování. To s sebou však přináší několik změn v celé koncepci.
Prvním rozdílem je, že všech 22 autorů, kteří se na knize podíleli, je z České republiky. Čtenářům tedy umožníme nahlédnout pod pokličku lidem, kteří svůj Instagram provozují v našich podmínkách. Nikoho, kdo se budí každé ráno s výhledem na Tower Bridge, Eiffelovku nebo Golden Gate, v knize nehledejte.
Autory v knize najdete rozdělené do několika skupin. V první části se podíváme na ty nejsilnější a nejznámější profily v ČR, ať už zaměřené na fotografii, cestování nebo třeba lifestyle. Každý z těch autorů dostal několik stran prostoru, aby popsal nějaké téma, které mu přijde zajímavé v souvislosti s Instagramem. Někteří se zaměřili na fotografické techniky, jiní na to, jak prosadit svou značku.
Další část je věnována menším a začínajícím profilům. Kvalitativně nejsou oproti těm velkým pozadu, ale potýkají se s jinými problémy a musí překonat na cestě za slávou jiné překážky. Poslední část je pak věnována nestandardním profilům. Pokud vás zajímalo, jak vést agregovaný profil nebo jak si z Instagramu udělat protfolio, je to část přesně pro vás.
Kniha nabízí komplexního průvodce světem dnešního Instagramu, plného tipů a triků těch, kteří své profily úspěšně provozují.
Prvním rozdílem je, že všech 22 autorů, kteří se na knize podíleli, je z České republiky. Čtenářům tedy umožníme nahlédnout pod pokličku lidem, kteří svůj Instagram provozují v našich podmínkách. Nikoho, kdo se budí každé ráno s výhledem na Tower Bridge, Eiffelovku nebo Golden Gate, v knize nehledejte.
Autory v knize najdete rozdělené do několika skupin. V první části se podíváme na ty nejsilnější a nejznámější profily v ČR, ať už zaměřené na fotografii, cestování nebo třeba lifestyle. Každý z těch autorů dostal několik stran prostoru, aby popsal nějaké téma, které mu přijde zajímavé v souvislosti s Instagramem. Někteří se zaměřili na fotografické techniky, jiní na to, jak prosadit svou značku.
Další část je věnována menším a začínajícím profilům. Kvalitativně nejsou oproti těm velkým pozadu, ale potýkají se s jinými problémy a musí překonat na cestě za slávou jiné překážky. Poslední část je pak věnována nestandardním profilům. Pokud vás zajímalo, jak vést agregovaný profil nebo jak si z Instagramu udělat protfolio, je to část přesně pro vás.
Kniha nabízí komplexního průvodce světem dnešního Instagramu, plného tipů a triků těch, kteří své profily úspěšně provozují.