
Co je branding?
HEALEY MATTHEW
Není skladem
Cena s DPH
359
Kč
(Běžně 399 Kč)
- Vázaná
- 256 stran
- Rok vydání
- 2008
- Nakladatelství
- Slovart
- ISBN
- 978-80-7391-167-6
- EAN
- 9788073911676
Aktuální průvodce zkoumá proces brandingu, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý aplikovat při vlastní práci s brandingem. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků, kde jej lze aplikovat a čeho jím lze dosáhnout. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.