MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Chování zákazníka Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

VYSEKALOVÁ JITKA A KOLEKTIV

Není skladem

Cena s DPH 358
(Běžně 398 Kč)
  • Vázaná
  • 360 stran
Zboží bude dostupné do 14-ti dnů.

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Rok vydání
2011
Nakladatelství
Grada
ISBN
978-80-247-3528-3
EAN
9788024735283
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související