
Černá ovce facebooku
SEVERA MIROSLAV, KRŠKA LUKÁŠ
Není skladem
Cena s DPH
269
Kč
(Běžně 299 Kč)
- Vázaná
- Rok vydání
- 2013
- Nakladatelství
- Economicus
- ISBN
- 978-80-905214-3-8
- EAN
- 9788090521438
Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?
Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz?
Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí?
Pak je tato kniha určena právě Vám!
Kniha Černá ovce facebooku je praktickým marketingovým průvodcem světa sociálních médií. Autoři knihy v ní na vlastním úspěšném podnikání na facebooku popisují marketingové postupy a strategie vedoucí k dosahování skutečného cíle: masivnímu internetovému prodeji zboží a služeb. Autoři dále vyhodnocují vlastní zkušenosti a výsledky prodejních kampaní, popisují osobní zkušenosti s využíváním zábavních aplikací, soutěží a kvízů, odkrývají myšlení a chování uživatelů sociálních sítí a ukazují cesty, které vedou, ale také ty, které nevedou, k nákupnímu rozhodnutí potencionálních zákazníků. V knize se čtenáři také dozvědí, jak nalézat a odstranit nákupní bariéry, proč nespoléhat pouze na vývojáře aplikací, jak ušetřit za reklamu na sociálních sítích, komu se říká facebook mafie a jak ji využít ve svůj prospěch, jak, kdy a proč komunikovat s fanoušky a mnoho dalších rad a tipů pro úspěšné obchodování na sociálních sítích.
Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz?
Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí?
Pak je tato kniha určena právě Vám!
Kniha Černá ovce facebooku je praktickým marketingovým průvodcem světa sociálních médií. Autoři knihy v ní na vlastním úspěšném podnikání na facebooku popisují marketingové postupy a strategie vedoucí k dosahování skutečného cíle: masivnímu internetovému prodeji zboží a služeb. Autoři dále vyhodnocují vlastní zkušenosti a výsledky prodejních kampaní, popisují osobní zkušenosti s využíváním zábavních aplikací, soutěží a kvízů, odkrývají myšlení a chování uživatelů sociálních sítí a ukazují cesty, které vedou, ale také ty, které nevedou, k nákupnímu rozhodnutí potencionálních zákazníků. V knize se čtenáři také dozvědí, jak nalézat a odstranit nákupní bariéry, proč nespoléhat pouze na vývojáře aplikací, jak ušetřit za reklamu na sociálních sítích, komu se říká facebook mafie a jak ji využít ve svůj prospěch, jak, kdy a proč komunikovat s fanoušky a mnoho dalších rad a tipů pro úspěšné obchodování na sociálních sítích.