
Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu
ZÁBOJ M., VAJČNEROVÁ I.
Není skladem
Cena s DPH
149
Kč
(Běžně 166 Kč)
- Vázaná
- Rok vydání
- 2011
- Nakladatelství
- KEY Publishing
- ISBN
- 978-80-7418-130-6
- EAN
- 9788074181306
Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu, provedena predikce pro některé z nich a navržen model strategické aliance. Toto seskupení by pak mělo přinést především výhodnější vyjednávací pozici, a tím i příznivější obchodní podmínky při jednání s dodavatelskými firmami. V poslední kapitole je problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního ruchu na principech destinačního managementu.
Související
-
Leges
Základy rímského práva Historický úvod, pramene a subjekty
Běžně
420 Kč378 KčSkladem