
Základy statistiky Aplikace v technických a ekonomických ob 2., rozšířené vydání
NEUBAUER JIŘÍ, SEDLÁČÍK MAREK
Není skladem
Cena s DPH
314Kč
(Běžně 349 Kč)
- Brožovaná
- 278 stran
- 167 × 204 mm
- Rok vydání
- 2016
- Nakladatelství
- Grada
- ISBN
- 978-80-247-5786-5
- EAN
- 9788024757865
Důraz se zde klade na pochopení statistické filozofie, tj. specifického způsobu myšlení spojeného s teorií i praxí odhadování. Čtenář se zde seznámí se základními metodami tohoto odhadování při zachování teoretických předpokladů použitých metod. První část knihy se věnuje pravděpodobnosti a teoretickým modelům, druhá část potom empirickým modelům (popisné statistice) a výběrovým metodám, včetně odhadování. Druhé vydání je rozšířeno o kapitolu regresní počet.
Výklad je založen na vybudování základních pojmů a vztahů, a je systematicky protkán řadou řešených příkladů z nejrůznějších oblastí života. Každá kapitola je doplněna sadou úloh k procvičení látky. Výklad, ale zejména užití statistiky bez počítače, už v dnešní době není možný. Čtenáři této publikace však nebudou potřebovat žádný drahý software. Autoři titulu používají při výkladu i řešení praktických problémů vlastní aplikaci STAT1, která je velmi jednoduchým nástrojem fungujícím pod masově rozšířeným programem MS Excel. Titul je určený zejména studentům technických a ekonomických fakult vysokých škol, užitečný bude však i lidem s technickým a ekonomickým vzděláním při řešení praktických problémů.
Výklad je založen na vybudování základních pojmů a vztahů, a je systematicky protkán řadou řešených příkladů z nejrůznějších oblastí života. Každá kapitola je doplněna sadou úloh k procvičení látky. Výklad, ale zejména užití statistiky bez počítače, už v dnešní době není možný. Čtenáři této publikace však nebudou potřebovat žádný drahý software. Autoři titulu používají při výkladu i řešení praktických problémů vlastní aplikaci STAT1, která je velmi jednoduchým nástrojem fungujícím pod masově rozšířeným programem MS Excel. Titul je určený zejména studentům technických a ekonomických fakult vysokých škol, užitečný bude však i lidem s technickým a ekonomickým vzděláním při řešení praktických problémů.
Související
-
Verbum
Reklama teoreticko historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Běžně
399 Kč359 KčSkladem