Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Zákaznická strategie při správě společností

Zákaznická strategie při správě společností

LEHTINEN JARMO R.

Skladem

Cena s DPH 133
(Běžně 148 Kč)
  • Brožovaná
  • 95 stran
  • 164 × 240 mm
Rok vydání
2012
Nakladatelství
Professional Publishing
ISBN
978-80-7431-094-2
EAN
9788074310942
Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související