MENU

ZAVŘÍT

 

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Úvod do teorie masové komunikace

Úvod do teorie masové komunikace

MCQUAIL DENIS

Není skladem

Cena s DPH 698
(Běžně 775 Kč)
  • Vázaná
  • 639 stran

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2009
Nakladatelství
Portál
ISBN
978-80-7367-574-5
EAN
9788073675745
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.
Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
Z obsahu: Teorie médií, pojmy a modely, masová komunikace a kultura, mediální struktury a instituce, produkce mediální kultury, účinky médií na jedince a společnost.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související