Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Reklama teoreticko historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Reklama teoreticko historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

HORŇÁK PAVEL

Skladem

Cena s DPH 359
(Běžně 399 Kč)
  • Vázaná
  • 400 stran
Rok vydání
2018
Nakladatelství
Verbum
ISBN
978-80-87500-94-1
EAN
9788087500941
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související