MENU

ZAVŘÍT

 

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Public relations Dějiny - teorie - praxe

Public relations Dějiny - teorie - praxe

KOPECKÝ LADISLAV

Není skladem

Cena s DPH 341
(Běžně 379 Kč)
  • Brožovaná
  • 240 stran
  • 168 × 240 mm

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2013
Nakladatelství
Grada
ISBN
978-80-247-4229-8
EAN
9788024742298
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související