Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Praktická učebnice tvorby firemního stylu

HORNÝ STANISLAV

Skladem

Cena s DPH 232
(Běžně 258 Kč)
  • Brožovaná
  • 187 stran
Rok vydání
2016
Nakladatelství
Professional Publishing
ISBN
978-80-906594-3-8
EAN
Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního stylu. Čtenář získá přehled o současných trendech, tvorbě projektu a grafického manuálu firemního stylu a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat. Z obsahu: Komunikace a propagace; Firemní identita a firemní styl; Projekt a vlastní tvorba firemního stylu; Manuál grafických standardů a jeho realizace atd.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související