
Obchodní podmínky ve vztazích B2C
SELUCKÁ MARKÉTA, VEVERKOVÁ SVATAVA
- Rok vydání
- 2018
- Nakladatelství
- Leges
- EAN
- 9788075022936
Zpravidla každý e-shop, každá pojistná smlouva nebo smlouva o poskytování telekomunikačních služeb a řada dalších smluv, které jako spotřebitelé uzavíráme, obsahuje obchodní podmínky, které vymezují práva a povinnosti smluvních stran. Nemůžeme s nimi nesouhlasit, jestliže chceme určitou službu využívat nebo určité zboží nakoupit. Ale protože jsou obsáhlé a nesrozumitelné, nečteme je a jen zaškrtneme na příslušném místě, že s nimi souhlasíme.
Tato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být soudem posléze prohlášeny za nicotné, resp. že se k nim nebude přihlížet (srov. § 1815 OZ).
Publikace je tedy určena jak spotřebitelům, tak podnikatelům, a jejich právním zástupcům.
Tato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být soudem posléze prohlášeny za nicotné, resp. že se k nim nebude přihlížet (srov. § 1815 OZ).
Publikace je tedy určena jak spotřebitelům, tak podnikatelům, a jejich právním zástupcům.
Související
-
Grada
Velká kniha o prodeji Nový hardselling - staňte se jedničkou na trhu 5. vydání
Běžně
495 Kč446 KčSkladem
-
Leges
Základy práva Evropské unie pro ekonomy 7. přepracované a aktualizované vydání
Běžně
490 Kč441 KčNení skladem