Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
O strategickém marketingu

O strategickém marketingu

Skladem

Cena s DPH 404
(Běžně 449 Kč)
  • Vázaná
Rok vydání
2019
Nakladatelství
Management Press
ISBN
978-80-7261-567-4
EAN
9788072615674
Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát přináší čtenářům postřehy a názory nejlepších světových kapacit v oblasti marketingových strategií.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související