Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Masová média 2., přepracované vydání

Masová média 2., přepracované vydání

JIRÁK JAN, KÖPPLOPVÁ BARBARA

Skladem

Cena s DPH 500
(Běžně 555 Kč)
  • Vázaná
  • 165 × 235 mm
Rok vydání
2015
Nakladatelství
Portál
ISBN
978-80-262-0743-6
EAN
9788026207436
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext.
Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související