Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Marketing

Marketing

KOTLER, ARMSTRONG

Není skladem

Cena s DPH 899
(Běžně 999 Kč)
  • Vázaná
  • 864 stran
  • 170 × 230 mm

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2014
Nakladatelství
Grada
ISBN
978-80-247-0513-2
EAN
9788024705132
Šesté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahyk zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru, nástroje pro zlepšení pozice malých a středníchfi rem. Světově uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií a příkladů. Pro vysvětlení základních pojmů a koncepcí marketingu se věnují internetu, analýze marketingového prostředí, marketingovému výzkumu, spotřebnímu chování. Nosná část knihy je zaměřena na strategický marketing a nástroje marketingového mixu (produkt, cena, distribuce, komunikace).

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související