MENU

ZAVŘÍT

 

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Management podle Druckera

Management podle Druckera

EDERSHEIM HAAS

Skladem

Cena s DPH 405
(Běžně 450 Kč)
  • 240 stran
  • 168 × 242 mm
Rok vydání
2008
Nakladatelství
Management Press
ISBN
978-80-7261-181-2
EAN
9788072611812
"Autorka, americká konzultantka a úspěšná autorka, vedla s Peterem F. Druckerem více než 16 měsíců obsažné rozhovory, které se staly základem této jeho ""myšlenkové biografie"". Kniha zachycuje Druckerovy zásadní manažerské koncepce "a sleduje případy jejich úspěšných praktických aplikací i možnosti jejich uplatnění v podmínkách rizik a příležitostí nadcházejících desetiletí. Přináší jeho postřehy o proměnách moderního byznysu, o ekonomických změnách a trendec"h, z nichž mnohé sám již před desítkami lety předvídal, a soustřeďuje je do pěti hlavních oblastí, v nichž moderní organizace musí ""vytvářet zítřek"" (zákazníci, inovace, podnikatelská partnerství, lidé a znalosti, systém rozhodová"ní). Knihu, která jedinečným způsobem vyvažuje myšlenkovou hloubku s praktickou využitelností poznatků, doporučujeme zejména manažerům, kteří se chtějí učit od těch nejlepších a myslí to se svým úspěchem skutečně vážně, a všem dalším zájemcům o moderní management. Překlad z angličtiny Irena Grusová.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související