Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Kreativita v reklamě

Kreativita v reklamě

HORŇÁK PAVEL

Není skladem

Cena s DPH 269
(Běžně 299 Kč)
  • Vázaná
  • 296 stran
  • 172 × 237 mm

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2014
Nakladatelství
Verbum
ISBN
978-80-87500-49-1
EAN
9788087500491
Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů za ta léta vedl, poznatků ze svých výzkumů, knížek a studií o reklamě, ale i další odborné literatury i praxe reklamního textařese pokusil vytvořit publikaci o tvořivosti nejen v reklamě. Jejím přínosem by mělo být formulování vlastních teoretických postulátů, ale i praktické rady pro všechny ty, co se v reklamě ocitli. Na oblast reklamy autor aplikuje nejen teoretické zdroje a vědecké poznatky z oblasti kreativity, ale i z oblasti pozitivního myšlení. Kreativita je nejen hledání a přinášení nových nápadů, postupů, ale často i boj. S okolím i se sebousamým. Zapalme si však nyní s ní dýmku míru a pokusme se v mírovém kouři najít její tajemství...

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související