Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Kontrakt (dohoda) jako předpoklad reedukace žáka s poruchou emocí a chování na základní škole

Kontrakt (dohoda) jako předpoklad reedukace žáka s poruchou emocí a chování na základní škole

JAŘABÁČ IVAN

Skladem

Cena s DPH 203
(Běžně 225 Kč)
  • Brožovaná
  • 112 stran
Rok vydání
2018
Nakladatelství
Montanex
ISBN
978-80-7225-453-8
EAN
9788072254538
Je až příliš snadné odsoudit dnešní děti a mládež, že se neumí chovat, že si neváží hodnot práce druhých lidí, že jejich přístup k práci je negativní, zejména pak pokud se jedná o žáky s určitým handicapem, např. o žáky s poruchami emocí a chování. Mnohem těžší je tyto žáky a mládež vychovávat, najít k nim cestu důvěry, získat si přirozenou autoritu, usilovat o jejich vzdělání, být ochotni jim věnovat svůj volný čas i v mimoškolní činnosti.

Odborná publikace Kontrakt jako předpoklad "reedukace" žáka s poruchou emocí a chování na základní škole se zabývá prevencí, výchovou, edukací a reedukací žáků s poruchami emocí a chování na základní škole.

Teoretická část odborné publikace se zabývá pojmy, terminologií, klasifikací a etiologií poruch emocí a chování. Následně se věnuje neagresivním a agresivním poruchám chování a sociálně výchovné intervenci, která je poskytována dětem, mladistvým, rodinám a dalším výchovným subjektům. V závěru teoretické části publikace je popisována edukace a reedukace jedinců s poruchou emocí a chování v segregovaném prostředí a edukace a prevence žáků s poruchami emocí a chování v hlavním proudu vzdělávání. V aplikační části odborné knihy je uvedena implementace kontraktu (dohody) o spolupráci mezi rodiči, školou a žákem s poruchou emocí a chování ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole v Ostravě-Hrabůvce. Pomocí "behaviorálního managementu" učitele, který ve třídě vzdělává a vychovává žáka s problémy v chování nebo žáka s poruchami emocí a chování, dochází ke korekci nežádoucího chování ve škole. Vnímavý čtenář (zejména učitelé) odborné publikace zcela jistě využije uvedené implementace kontraktu (dohody) s žákem ve výchovně vzdělávacím procesu na základní nebo střední škole pro reedukaci žáků s poruchou emocí a chování v pedagogické praxi.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související