Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Konec marketingu,jak jsme jej dosud znali

Konec marketingu,jak jsme jej dosud znali

ZYMAN SERGIO

Není skladem

Cena s DPH 369
(Běžně 410 Kč)
  • 216 stran
  • 170 × 240 mm

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2005
Nakladatelství
Management Press
ISBN
80-7261-134-8
EAN
9788072611348
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímoča"ře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční ""voodoo"" marketing ? marketing, jak jsme jej dosud znali ? nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící pouč""ky ? zákazníci mohou vaše produkty milovat, ale ještě důležitější je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově ""Konci reklamy..."" tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. Vyšlo v řadě ""Knihovna světového man""agementu"". Překlad z angličtiny Irena Grusová."

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související