Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Epistemologie (nových) médií

Epistemologie (nových) médií

DVOŘÁK TOMÁŠ

Skladem

Cena s DPH 224
(Běžně 249 Kč)
  • Brožovaná
  • 272 stran
Rok vydání
2019
Nakladatelství
Nakladatelství AMU
ISBN
978-80-7331-494-1
EAN
9788073314941
Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související