Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Dějiny moderního podnikání

Dějiny moderního podnikání

GERŠLOVÁ JANA

Není skladem

Cena s DPH 259
(Běžně 288 Kč)
  • Vázaná
  • 224 stran
  • 168 × 246 mm

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2012
Nakladatelství
Professional Publishing
ISBN
978-80-7431-080-5
EAN
9788074310805
Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání, Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí, Globalizace podnikání ve 20. století, Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání, Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy, Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro současné podnikatelské prostředí.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související