Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

OSVALDOVÁ B., ČEŇKOVÁ J.

Skladem

Cena s DPH 212
(Běžně 265 Kč)
  • Brožovaná
  • 204 stran
Rok vydání
2017
Nakladatelství
Academia
ISBN
978-80-200-2754-2
EAN
9788020027542
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související